La dissenyadora d'estil despreocupat, imprimeix el seu toc bohemi en peces de roba que acaben lluint models, it-girls i editores de moda per estar perfectes sense esforç, o això sembla.
Historia
![]() |
Isabel Marant |
El 1989 llença una línia de joieria amb el seu nom, fins que l'any 1994 ja crea la seva pròpia marca de roba que començarà a desfilar un any després. Tres anys més tard es trasllada a Paris, on rebrà el premi de la moda al millor dissenyador de moda. Fins ara s'ha diversificat amb línies de llenceria i de roba infantil, tot i què el centre de la seva producció continua sent una col·lecció femenina dirigida a un ús molt quotidià.
Estil i filosofia
Marant parteix de la filosofia que tenim massa roba, pel que crea productes atemporals, que no segueixen al peu de la lletra les tendències generalitzades. A més, es marca l'objectiu de crear un producte que sigui fàcil de portar i què, a la vegada, tingui caràcter.
![]() |
Estil Marant |
![]() |
Estil Marant |
Productes d'èxit
La força d'aquesta influencia es reflexa, sobretot, en el que podem anomenar els seus productes d'èxit. Es tracta de peces, que per algun motiu, es converteixen en objecte de desig. El seu treball amb el punt fa que moltes d'aquestes peces siguin buscades per estilistes, així com els abrics o les botes.
![]() |
Jersei Yoan |
![]() |
Jersei Granate Blau marí |
![]() |
Bomber setinada |
Alguns fàcilment reconeixibles són el jersei Yoan, el jersei de punt granat i blau marí, que es va convertir en un hit de l'hivern passat, o la bomber setinada. Tot i què, el més exitos, han estat les bambes amb cunya interna, sneakers de Marant que es coneixen amb el nom de Willow. S'han convertit en una de les més peces més buscades de la temporada, i les marques low cost, ja s'han afanyat en copiar-les i versionar-les per treure el màxim partit al que sembla serà un dels hits de l'hivern.
![]() |
Sneakers Willow - Isabel Marant |
Futur
Actualment Isabel Marant compta amb 9 botigues pròpies, a més de centenars de punts de venta arreu del món. Pel futur la dissenyadora pretén créixer, sense fer-se totalment accessible al gran públic, mantenint aquest toc d'exclusivitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada