dimecres, 24 d’octubre del 2012

El plumífer d’Uniqlo



La marca japonesa ha aconseguit convertir el seu producte estrella en un must de la temporada.

Uniqlo

Uniqlo
Uniqlo va ser creada al Japó l’any 1984 amb la filosofia de crear una roba que pogués ser vestida per qualsevol persona, independentment de la seva edat, gènere o identitat. Amb una roba bàsica i essencialment universal, proporciona un llenç en blanc per a que cadascú expressi el seu propi estil.

Aquests valors l’han portat a ser un líder internacional que conta, actualment, amb botigues en 12 països. I que, aquesta temporada, ha aconseguit que el seu producte estrella, que ja porta anys sent un èxit de ventes, sigui un producte desitjat i copiat.  

El producte estrella

Quan t’apropes a un indret turístic es fàcil trobar un grup de turistes d’origen japonès que llueixen el seu plumífer d’Uniqlo, i es què el producte de la marca japonesa es ideal per viatjar, doncs compleix tres requisits indispensables: es transporta amb facilitat, es lleuger i escalfa. El seu nom comercial és Ultra Light Down i es pot trobar en una gran varietat de colors, formes i estils.

Mademoiselle Plume
Col·laboració amb Comptoir des Cotonniers

Uniqlo i Comptoirdes Cotonnieres pertanyen al mateix grup d’inversió, per tant, no és d’estranyar que realitzin una col·laboració, que ha més els ha funcionat molt bé, doncs han aconseguit posar un element bàsic i casual a l’alçada de producte de la moda.

Així doncs, el Mademoiselle Plume compleix els requisits pràctics i, a més, té un tall ajustat i femení. Un producte reversible i fàcil de transportar que es pot trobar en 6 colors diferents, i en versions jaqueta i armilla.

Low Cost

Com acostuma a passar en aquests casos, les marques low cost han pres nota i han creat les seves pròpies versions. És fàcil trobar multitud de formes i colors en moltes de les botigues dels principals eixos comercials. Quina és la versió que més t’agrada?

Mango

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada