La marca japonesa
ha aconseguit convertir el seu producte estrella en un must de la temporada.
Uniqlo
![]() |
Uniqlo |
Uniqlo va ser
creada al Japó l’any 1984 amb la filosofia de crear una roba que pogués ser
vestida per qualsevol persona, independentment de la seva edat, gènere o
identitat. Amb una roba bàsica i essencialment universal, proporciona un llenç
en blanc per a que cadascú expressi el seu propi estil.
Aquests valors l’han
portat a ser un líder internacional que conta, actualment, amb botigues en 12
països. I que, aquesta temporada, ha aconseguit que el seu producte estrella,
que ja porta anys sent un èxit de ventes, sigui un producte desitjat i copiat.
El producte
estrella
Quan t’apropes a
un indret turístic es fàcil trobar un grup de turistes d’origen japonès que
llueixen el seu plumífer d’Uniqlo, i es què el producte de la marca japonesa es
ideal per viatjar, doncs compleix tres requisits indispensables: es transporta
amb facilitat, es lleuger i escalfa. El seu nom comercial és Ultra Light Down i
es pot trobar en una gran varietat de colors, formes i estils.
Mademoiselle Plume |
Col·laboració amb
Comptoir des Cotonniers
Uniqlo i Comptoirdes Cotonnieres pertanyen al mateix grup d’inversió, per tant, no és d’estranyar
que realitzin una col·laboració, que ha més els ha funcionat molt bé, doncs han
aconseguit posar un element bàsic i casual a l’alçada de producte de la moda.
Així doncs, el
Mademoiselle Plume compleix els requisits pràctics i, a més, té un tall ajustat
i femení. Un producte reversible i fàcil de transportar que es pot trobar en 6
colors diferents, i en versions jaqueta i armilla.
Low Cost
Com acostuma a passar
en aquests casos, les marques low cost han pres nota i han creat les seves pròpies
versions. És fàcil trobar multitud de formes i colors en moltes de les botigues
dels principals eixos comercials. Quina és la versió que més t’agrada?
![]() |
Mango |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada