La nit en que el
Passeig de Gràcia es manté despert per donar la benvinguda al Nadal.
Aquest any es
celebra la tercera edició de la Shopping Night. El dia escollit és el 22 de
novembre, data en la què es farà l’encesa oficial dels llums de Nadal i s’inaugurarà
la pista de gel de la Plaça Catalunya.
En què
consisteix?
The Shopping Night Barcelona |
A partir de les
20h, moltes de les botigues situades al Passeig de Gràcia i als carrers
adjacents organitzen activitats especials per a cobrir l’obertura extra de les
botigues fins a la matinada. A més, de la música, el beure i el menjar, i els
photocalls, es podran trobar regals i descomptes.
No només les
botigues creen el primer moment nadalenc de l’any, si no què també els hotels,
restaurants i, inclús, farmàcies s’apunten a la festa. Així doncs, un dels
espais més visitats és l’hotel Mandarin en el que es pot entrar a veure el seu jardí
interior, visitar Tiffany&Co i tastar la sopa que ofereix el restaurant de
la Carme Ruscalleda.
Els contes
En l’edició d’aquest
any hi ha una novetat que pretén fer més amè i divertit l’esdeveniment. El
Passeig de Gràcia s’ha dividit en 5 zones, i en cada una d’elles s’hi recrearà
un conegut conte infantil. Al capdamunt, s’hi trobarà la ventafocs, amb el seu
Palau on s’ubicarà el VIP village. La Blancaneus estarà en el segon tram, sent l’amfitriona
del village obert a tot el públic. La zona del mig estarà reservada per a
Rapunzel i la zona del Crazy tales. Mentre, que podrem entrar en la casa de
Rinxols d’Or en el penúltim tram. I, finalment, en l’espai més pròxim a la
Plaça Catalunya, el conte de Nadal i la Bella dorment compartiran localització.
Establiments i
activitats
La llista d’establiments i activitats es pot trobar en la pàgina web de l’organització. Hi participen un
gran nombre de les cases ubicades en aquesta important via barcelonina, no
falten les marques low cost, com Inditex, Mango o H&M, les marques més
petites i nostrades, com Nice Things o Gratacós, o botigues de luxe, com SantaEulalia o Carolina Herrera. Tot i això, es troba a faltar la col·laboració de
les grans maisons d’alta costura que tan prestigi donen al carrer.
Alguns del establiments
i el village VIP tindran l’entrada reservada a aquells que posseeixin un Luxury
Pass. La forma d’aconseguir-los és mitjançant els múltiples concursos i
sorteigs que s’estan realitzant durant aquesta setmana, tant per part de l’organització
com de les botigues afectades, com de blogs i associacions de la zona.
22 de novembre
Ja queda poc per
gaudir d’una nit de compres, festa i lifestyle........ Ens veiem allí!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada