dimarts, 20 de novembre del 2012

The Shopping Night Barcelona



La nit en que el Passeig de Gràcia es manté despert per donar la benvinguda al Nadal.
Aquest any es celebra la tercera edició de la Shopping Night. El dia escollit és el 22 de novembre, data en la què es farà l’encesa oficial dels llums de Nadal i s’inaugurarà la pista de gel de la Plaça Catalunya.

En què consisteix?
The Shopping Night Barcelona

A partir de les 20h, moltes de les botigues situades al Passeig de Gràcia i als carrers adjacents organitzen activitats especials per a cobrir l’obertura extra de les botigues fins a la matinada. A més, de la música, el beure i el menjar, i els photocalls, es podran trobar regals i descomptes.

No només les botigues creen el primer moment nadalenc de l’any, si no què també els hotels, restaurants i, inclús, farmàcies s’apunten a la festa. Així doncs, un dels espais més visitats és l’hotel Mandarin en el que es pot entrar a veure el seu jardí interior, visitar Tiffany&Co i tastar la sopa que ofereix el restaurant de la Carme Ruscalleda.

Els contes

En l’edició d’aquest any hi ha una novetat que pretén fer més amè i divertit l’esdeveniment. El Passeig de Gràcia s’ha dividit en 5 zones, i en cada una d’elles s’hi recrearà un conegut conte infantil. Al capdamunt, s’hi trobarà la ventafocs, amb el seu Palau on s’ubicarà el VIP village. La Blancaneus estarà en el segon tram, sent l’amfitriona del village obert a tot el públic. La zona del mig estarà reservada per a Rapunzel i la zona del Crazy tales. Mentre, que podrem entrar en la casa de Rinxols d’Or en el penúltim tram. I, finalment, en l’espai més pròxim a la Plaça Catalunya, el conte de Nadal i la Bella dorment compartiran localització.

Establiments i activitats

La llista d’establiments i activitats es pot trobar en la pàgina web de l’organització. Hi participen un gran nombre de les cases ubicades en aquesta important via barcelonina, no falten les marques low cost, com Inditex, Mango o H&M, les marques més petites i nostrades, com Nice Things o Gratacós, o botigues de luxe, com SantaEulalia o Carolina Herrera. Tot i això, es troba a faltar la col·laboració de les grans maisons d’alta costura que tan prestigi donen al carrer.

Alguns del establiments i el village VIP tindran l’entrada reservada a aquells que posseeixin un Luxury Pass. La forma d’aconseguir-los és mitjançant els múltiples concursos i sorteigs que s’estan realitzant durant aquesta setmana, tant per part de l’organització com de les botigues afectades, com de blogs i associacions de la zona.

22 de novembre

Ja queda poc per gaudir d’una nit de compres, festa i lifestyle........ Ens veiem allí!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada