La sueca H&M prepara
un gran llançament per aquesta primavera de la seva nova marca. Les capitals escollides
per acollir les primeres botigues són Berlin, Londres, París, Milà, Copenhaguen,
Estocolm i Barcelona.
![]() |
& Other Stories |
H&M ha
escollit Barcelona com una de les capitals de la moda en la que obrir una de
les seves botigues de la que serà la seva línea més exclusiva. Que una marca
sueca triï la capital catalana al costat de Berlín, Londres, Paris i Milà, a
més, del seu entorn d’influència, com són Estocolm i Copenhaguen, és quelcom
que ens hauria de fer reflexionar sobre el nostre propi potencial dins del
sector de moda, sobretot en aquest moment de crisis i de manca d’oportunitats,
i en quan s’ha fet palès l’escàs èxit d’iniciatives com The Brandery.
Concepte
Pel que fa a
& Other Stories, s’està definint des de Suècia com una nova marca de moda que
oferirà un ampli rang de bosses, sabates, accessoris, productes de bellesa i
roba prêt-à-porter per a que cada dona creï el seu propi estil. Amb ateliers a
Paris i Estocolm, promet prioritzar la qualitat dels seus productes i la
diversificació en el disseny a preus assequibles, tot i què, més elevats que
els de COS, la seva marca de preu mitjà.
Fins aquí el concepte
és molt similar a la més luxosa de les marques d’ Inditex, la d’Uterqüe, que
també es focalitza en els complements, o a l'acolorida Bimba&Lola. Tot i
què, la versió sueca promet ser més diversitat en el seu estil. Doncs, el seu propòsit
és que qualsevol dona pugui trobar aquell producte que li manca per crear la
seva pròpia historia en el seu estilisme, per a això hi haurà diferents línies
de producte, des de la d’inspiració masculina fins a la més femenina i chic.
Distribució
La nova botiga de
Barcelona estarà situada al Passeig de Gràcia. A més, de l’obertura de botigues
físiques en les ciutats ja mencionades, la nova marca comptarà amb venta
on-line a 10 països europeus a través de la seva nova pàgina web.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada