Del 7 al 9 de
juny es va celebrar la sisena edició del REC, que ha estat valorada per l’organització
com un èxit.
El REC és un gran
outlet organitzat en el barri industrial d’Igualada. Es tracta d’un recorregut
que permet conèixer l’arquitectura d’una època en la que es va teixir el sòl
industrial català, i que ara es revitalitza durant tres dies, en els que s’hi
instal·len un seguit de botigues pop up, on les marques de tot tipus venen el
seu producte amb descomptes molt interessants.
Marques i dissenyadors
El ventall de
possibilitats es mou entre la moda masculina, femenina i per a nens. A més, de
roba, també s’hi podien trobar complements i roba per la llar. L’oferta també
era variada pel que fa als estils. A més de marques molt conegudes, com Levi’s,
Vialis, Desigual o Pepe Jeans, també hi havia marques menys habituals en aquest
tipus d’esdeveniments, com són Sita murt, Kookaï o TCN.
![]() |
Zona dissenyadors emergents |
![]() |
Zona dissenyadors emergents |
A destacar també
la zona dedicada als dissenyadors catalans. Els acostumem a veure en el 080, però
actes com aquests els poden ajudar a donar-se a conèixer al gran públic. Alguns
dels noms que vam trobar són Toni Francesc, Miriam Ponsa o Josep Abril, entre d’altres.
![]() |
Zona dissenyadors emergents |
Activitats
Per amenitzar l’esdeveniment
es van organitzar una bona varietats de concerts, així com lectures de poemes,
conferencies i visites guiades al Museu de la Pell d’Igualada i comarcal del’Anoia. A més, es van habilitar diverses zones d’esbarjo, com el bar d’Estrella
Damm o el de Desigual.
Com a activitat
solidaria es va habilitar una zona de recollida de roba. I, per primer any, es
va voler donar suport als personal shoppers, estilistes i assessors d’imatge,
oferint un espai on contractar els seus serveis durant l’edició del Rec.05.
Valoració
![]() |
Adolfo Domínguez |
L’organització ha
estat molt bona, amb una interessant campanya en les xarxes social, que invitava
constantment a apropar-se a la capital de l’Anoia. La gestió de les botigues
depenia de les marques. Moltes de elles havien aprofitat el ambient industrial
per crear una decoració en la que incloure la imatge de marca, així com un
provadors ben situats i una bona col·locació del producte, que facilitava
trobar el més interessant.
![]() |
Bar Desigual |
![]() |
Botiga Desigual |
Tot i què, algunes
marques van optar pels munts de roba, ho van compensar amb una molt bona
ambientació, com Desigual, que va crear un gran espai a dins i a fora amb un
bar, zona artística i de relax.
Ens ha agradat
tant aquesta edició, que ja tenim ganes de conèixer més detalls de la propera. I
vosaltres? Heu anat? Què us ha semblat?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada