dilluns, 11 de juny del 2012

Rec.05


Del 7 al 9 de juny es va celebrar la sisena edició del REC, que ha estat valorada per l’organització com un èxit.

El REC és un gran outlet organitzat en el barri industrial d’Igualada. Es tracta d’un recorregut que permet conèixer l’arquitectura d’una època en la que es va teixir el sòl industrial català, i que ara es revitalitza durant tres dies, en els que s’hi instal·len un seguit de botigues pop up, on les marques de tot tipus venen el seu producte amb descomptes molt interessants.

Marques i dissenyadors

El ventall de possibilitats es mou entre la moda masculina, femenina i per a nens. A més, de roba, també s’hi podien trobar complements i roba per la llar. L’oferta també era variada pel que fa als estils. A més de marques molt conegudes, com Levi’s, Vialis, Desigual o Pepe Jeans, també hi havia marques menys habituals en aquest tipus d’esdeveniments, com són Sita murt, Kookaï o TCN. 

Zona dissenyadors emergents
Zona dissenyadors emergents

A destacar també la zona dedicada als dissenyadors catalans. Els acostumem a veure en el 080, però actes com aquests els poden ajudar a donar-se a conèixer al gran públic. Alguns dels noms que vam trobar són Toni Francesc, Miriam Ponsa o Josep Abril, entre d’altres.


Zona dissenyadors emergents
 
Activitats

Per amenitzar l’esdeveniment es van organitzar una bona varietats de concerts, així com lectures de poemes, conferencies i visites guiades al Museu de la Pell d’Igualada i comarcal del’Anoia. A més, es van habilitar diverses zones d’esbarjo, com el bar d’Estrella Damm o el de Desigual.

Com a activitat solidaria es va habilitar una zona de recollida de roba. I, per primer any, es va voler donar suport als personal shoppers, estilistes i assessors d’imatge, oferint un espai on contractar els seus serveis durant l’edició del Rec.05.

Valoració

Adolfo Domínguez
L’organització ha estat molt bona, amb una interessant campanya en les xarxes social, que invitava constantment a apropar-se a la capital de l’Anoia. La gestió de les botigues depenia de les marques. Moltes de elles havien aprofitat el ambient industrial per crear una decoració en la que incloure la imatge de marca, així com un provadors ben situats i una bona col·locació del producte, que facilitava trobar el més interessant.





Bar Desigual

Botiga Desigual


Tot i què, algunes marques van optar pels munts de roba, ho van compensar amb una molt bona ambientació, com Desigual, que va crear un gran espai a dins i a fora amb un bar, zona artística i de relax.













Ens ha agradat tant aquesta edició, que ja tenim ganes de conèixer més detalls de la propera. I vosaltres? Heu anat? Què us ha semblat?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada